Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 2024-05-07, 9:22 PM

Сайт Вільшанецької гімназії

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Річний звіт про діяльність закладу освіти

Річний звіт  

про діяльність Вільшанецької  гімназії 

протягом 2019-2020 навчального року

 

2019/2020 навчальний рік продовжив реформу в освіті, яка була окреслена концептуальними засадами Нової української школи та Закону «Про освіту». Педагогічний колектив   намагався реалізувати в рамках освітніх галузей завдання, визначені державними стандартами та формувати ключові компетентності. На уроках забезпечувалася діяльнісна та практична спрямованість навчання: постійне включення учнів до різних видів активно-пізнавальної діяльності. 

В навчальних програмах були виокремлені 4 основних наскрізних лінії: екологічна безпека і сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров’я і безпека, підприємливість і фінансова грамотність, які  ми намагалися реалізувати на різних предметах, щоб сформувати в учнів цілісну картину світу та здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях. 

Відповідно  до цього формувалися і навчальні плани. Основним пріоритетом  року  був дитиноцентризм: розвиток талантів, здібностей і інтересів кожного учня.

Діяльність Вільшанецької гімназії здійснювалася відповідно до вимог основних нормативних та установчих документів. Наша гімназія налічувала 4 повних класи, в яких навчалися  24 учні і 12 учнів навчалося за індивідуальною формою, а також для Мельника Андрія, учня 3 класу, було організоване інклюзивне навчання , для здійснення якого  залучені психолог та логопед з інклюзивно-ресурсного центру.

      Територією обслуговування нашого закладу є лише один населений пункт: село Вільшаниця.

Протягом 2015-2020 років наш педагогічний колектив працював над методичною проблемою «Впровадження ІКТ як засобу розвитку особистості вчителя та учня». Результатами діяльності стала комп’ютеризація освітнього процесу, активне застосування ІКТ на всіх ділянках роботи і навчання, підвищення інформаційної культури педагогічних працівників та учнів. Підвищення якості навчання учнів відбувалося завдяки діяльності кабінету інформатики, який оснащений 5ма  комп’ютерами. Спочатку вчителі мало використовували  їх , але в цьому  навчальному році ноутбуки використовували на уроках усі без винятку педагоги.

У 2017 році заклад  поповнився трьома ноутбуками

  • кольоровий принтер (КВР);
  • проектор, ноутбук (2 клас).

 

Методична робота 

 

У 2019/2020 н.р. методична робота була спрямована на реалізацію таких завдань: 

  • впровадження Концепції Нової української школи;
  •  покращення якості знань учнів з базових предметів;
  •  підвищення теоретичної, науково-методичної та фахової підготовки педагогічних працівників шляхом самоосвіти;

- проходження курсової підготовки педагогів на базі ХОІППО;

  •  продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів 

– підвищення якості володіння засобами та пристроями, що забезпечують можливість впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.

 

Навчальна діяльність учнів

Гімназія – це місце, де не лише навчають і виховують, закладають основи знань, а формують в дитині особистість та вчать вчитися. Сучасна школа,  відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», концепції Нової української школи, повинна формувати життєві компетенції, надавати практичні вміння та навички,  навчити дитину вчитися впродовж життя. 

Саме ці напрямки були пріоритетними у роботі кожного вчителя протягом минулого навчального року. 

У початковій школі акцент ставився на формуванні практичних навичок при вивченні всіх предметів, на реалізації принципу дитиноцентризму. Тобто, максимальне наближення навчання і виховання кожної дитини до її сутності, конкретних здібностей і майбутньої життєвої траєкторії. 

З 1 вересня 2018 року стартувала НУШ.

Для цього були виділені кошти для облаштування та наповнення дидактичним матеріалом кабінетів (придбано оргтехніку, конструктори Лего, одномісні парти на кожного учня, різний дидактичний матеріал), комп’ютерне обладнання .Концептуальні засади НУШ докорінно змінили  освітній процесі запровадили абсолютно нові підходи до навчання учнів. Перші кроки впровадження НУШ глибоко аналізувались на засіданні педагогічної ради у жовтні 2018 року. Загальний результат: задоволені батьки і учні. Для задоволення освітніх потреб учнів основної школи, відповідно до матеріально-технічного та кадрового забезпечення.

Важливу роль у підтримці інтелектуальної молоді відіграє мотивація. 

В  закладі відпрацьована система стимулів та заохочень для учнів

  •  урочисте нагородження грамотами та дипломами на загальношкільній лінійці;
  •  висвітлення досягнень учнів на сторінках шкільної газети, на сайті школи;
  •  нагороджуються грамотами учень року,батько року,вчитель року.

Отже, наш заклад ціленаправлено тримає курс  на підвищення інтелекту підростаючого покоління та дає змогу розвиватися учням у різних напрямках.

Основна мета нашого закладу – виховати компетентного, конкурентно-спроможного випускника, який зможе реалізувати себе у суспільстві. Саме тому проводиться щорічний моніторинг результатів ДПА , який дозволяє

- підвищити якість освітніх послуг;

- виявити рівень компетентності вчителя та дотримання академічної доброчесності , а також виявити недоліки та помилки і виправити їх.

 

Виховна робота і соціальний захист учнів.

Педагогічний та учнівський колектив школи працював над реалізацією виховної проблеми „Вдосконалення національно-патріотичного виховання в умовах утвердження незалежності України”. Люби і бережи свій край . Вільшаниця. Білогірщина. Хмельниччина.

Реалізуючи цю тему, педагоги  використовували різноманітні форми та методи роботи з учнями.

Адміністрація закладу приділяла належну увагу методичній роботі класних керівників. З цією метою було

На основі банку даних соціально незахищених дітей, який був складений класними керівниками 1-9 класів, було оформлено соціальний паспорт . Відповідно до нього у школі навчаються наступні категорії учнів: діти-напівсироти – 1 чол.;   діти з багатодітних сімей – 7 чол.; діти матерів – одиничок – 5 чол.; діти з малозабезпечених сімей – 12 чол., діти учасників АТО-3 чол..

Постійно проводиться робота з попередження дитячого травматизму серед учнів. Проведено планові бесіди з попередження травматизму, первинні інструктажі з техніки безпеки. Було проведено лекції з питань електробезпеки, правил поведінки на водоймищах, порядку дій населення при виявленні вибухонебезпечних  предметів, пожежі, надання долікарської допомоги, Тиждень безпеки дорожнього руху «Увага! Діти надорозі» (вересень 2019), Дні безпеки дитини. 

Педагоги творчо підійшли до планування виховної роботи, використовували різноманітні форми проведення заходів, застосовували інноваційні технології. 

За даний період класні керівники провели наступні відкриті виховні заходи: лінійка-реквієм пам’яті жертв голодомору ,   боротьби з СНІДом та ВІЛ позитивними людьми , розважальний захід  «Святий Миколай до нас завітай» , тематичний захід «Визначні постаті Вільшаниці»  , лінійка-реквієм «Чорнобиль і ми», День визволення Вільшаниці,Історія школи.

На належному рівні була організована робота з дітьми «групи ризику» та  їх батьками. В рамках роботи з учнями, схильними до скоєння правопорушень, були організовані та проведені круглі столи за участі класних  керівників  5-9 класів «Булінг у школі. Причини й наслідки» та «Проблеми та причини поганої поведінки учнів». 

Відправляючи дитину до школи батьки хочуть бачити її спочатку здоровою, а вже потім – успішною. Тому приорітетним напрямком роботи для нас є збереження життя і здоров’я учнів та пропагування здорового способу життя.

 

Аналіз стану виховної  роботи за 2019/2020н.р. показав, що всі класні керівники на достатньому рівні планують виховну роботу з класом, систематично проводять виховні години , активно долучають до виховного процесу учнів школи. Питання виховної роботи заслуховувались на засіданнях методичної ради, нарадах при директорові, батьківських зборах.

Для створення ефективного освітнього середовища та забезпечення нормальних умов перебування учнів в закладі організовується харчування дітей.

Двічі на семестр здійснюється контроль за організацією харчування учнів та станом роботи харчоблоку, за результатами якого видається акт, в якому проводиться детальний аналіз та вносяться пропозиції щодо покращення харчування .

Щорічно проводиться медичний огляд стану здоров’я школярів. За даними медогляду учні гімназії були зараховані до відповідних груп занять фізичної культури:

Групи

на 01 вересня

на 29 травня

основна група

31

31

підготовча група

3

3

спеціальна група

1

1

звільнені

1

1

 

Проте, є у нас  недоліки  і  проблеми.

  1. Рівень навчальних досягнень наших учнів падає,а обдарованих дітей одиниці, росте кількість учнів з особливими потребами.
  2. Низький рівень культури учнів. Нажаль, тут мають діяти три складники: школа, суспільство, сім’я. І як би ми не працювали, діти бачать приклад поведінки батьків ( не завжди взірцевий), відчувають соціальну напругу, низький рівень культури оточуючих.

  

  1. Школа не забезпечена вчителями художньо-естетичного циклу. Наші вчителі музики і малювання  не є фахівцями, а лише спеціалістами, які можуть читати дані предмети. 

 

4. Матеріально-технічна база школи дуже слабка. Старе приміщення потребує ремонту.

Ми гордимося ,що маємо гарне приміщення нової школи , а також молодий педагогічний колектив,готовий  працювати в сучасних умовах.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz